Novi trendovi i sve veća ponuda na tržištu kao i globalizacija uzrokovali su veće zahtjeve potrošača dok su usmjerenja očuvanja čistog okoliša i netaknute prirode potaknula potrošače za novim zahtjevima.
Stoga je ispuniti očekivanja kupca sve teže, a konkurencija na tržištu sve je jača.
Kako dobiti dodanu vrijednost?
EU Ecolabel je oznaka ekološke izvrsnosti, koju je Europska unija uvela u svoj pravni poredak od 1992. godine, a dodjeljuje se uslugama koje zadovoljavaju visoke standarde zaštite okoliša tijekom njihovog životnog ciklusa: od korištenja sirovina do proizvodnje, distribucije i odlaganja otpada.
EU Ecolabel je oznaka i obvezuje stjecatelja na trajnu strategiju zaštite okoliša što je više moguće tijekom cijelog životnog vijeka usluge koju nudi na tržištu.
Prednosti usluga koje imaju oznaku Ecolabel na tržištu EU prepoznalo je 397 hotela, od toga najviše u Italiji (157 hotela), Francuskoj (92 hotela), Španjolskoj (53 hotela) te Austriji (36 hotela), a to su:
Proizvođač (operater) koji želi da njegova usluga nosi znak EU Ecolabel, može nam se obratiti jer prvo treba provjeriti mjerila za njegovu vrstu usluge. Potrebno je uvidom u mjerila utvrditi udovoljava li usluga svim propisanim mjerilima. Nakon toga operater pokreće postupak izrade elaborata o usklađenosti proizvoda s mjerilima. Drugim riječima, u Vašem slučaju moglo bi se već u samoj fazi projektiranja prilagoditi izgradnju i opremanje hotela uvjetima za dobivanje EU Ecolabel oznake.
Tvrtka Promo eko d.o.o. bavi se poslovima vezanim za zaštitu okoliša te smo ovlaštenici Ministarstva zaštite okoliša i energetike (http://puo.mzoip.hr/hr/strucne_osobe.html) za izradu stručne podloge za EU ECOLABEL – potvrde kojom se dokazuje da usluga zadovoljava visoke standarde zaštite okoliša.